free counters

stockholms väder

fredag 18 december 2009

äntligen fredag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har man kommit hem. jag skulle ju följa med till jakan och där skulle jag kolla lite snabbt tills jag ska åka till brunna krog och hälsa på dom. men när jag stod och provae kläder ringer tina och säger att hon har så mycket att göra så jag kan inte komma dit. det är ju typiskt när man har gåt uå tigigt för att åka ditt. men jag får väll åka ditt innan jul då. men jag hittade inget när jag var och kollade på kläder. men när vi stannde på donken för att äta litte och sen gå och handla mat så hittade jag biliga witamin well kostade bara 17,95. dom brukar annars kosta 25 på pressbyrån. men det var lite folk på donken men ändå tog det så lång tid för oss att få maten. det är bara min specialare som tar tid men mammas tog lika lång tid.

Inga kommentarer: