free counters

stockholms väder

torsdag 20 augusti 2009

tråkigt läge

Blogg listad på Bloggtoppen.se
när jag sitter och tänker på vad lite bwo har spelat iår. och dom tänker inte så mycket på fansen i stockholm. för år 2006 så hade bwo två gig i ett radie på 1 mil(stockholm och enköping). år 2007 hade dom 4 gig på radie av 1 mil ( stockholm, enköping, eskilstuna och uppsala). år 2008 3 gig i radie 1 mil (sala, stockholm och västerås). men iår så hade dom bara ett gig på radie av 2,5 mil (motala).
så jag tycker att bwo borde ha en spelning här i närheten av stockholm. deta tycker jag är rätt så tråkigt. för här bor ju dom flesta av bwo fansen. så jag hoppas att jag inte kommer att tröttna på dom. jagh tycker att the poodles tänker lite mer på fansen. dom har minst 20 gig varje sommar. kan inte bwo göra samma sak. det är ju vi fans som gör att dom kan typ leva på musiken. så ge lite tillbaka nu.

Inga kommentarer: