free counters

stockholms väder

lördag 8 augusti 2009

baka

Blogg listad på Bloggtoppen.se
när jag oftast är själv så brukar jag börja baka. speciellt när det är något tråkigt på tv när det är kväll. jag har nu bakat tekakor. få se om dom blev bra. dom är för varma nu och ta i.
när jag skulle gå min promis med magnum så ska gismo självklart följa med. när jag hade gåt halva biten börjar han gnälla på att det är varmt. men är man dum och följa med så får man ta och gå hela biten. det är lika långt och följa med som det är att vända och gå hem. det som jag blir trött på är hundägare som tror att dom har kontrol över deras hundar och har dom lösa. kan ni som inte har kontrol över era hundar ha dom fast.

1 kommentar:

Isabella sa...

jag gillar också att baka :) fast dock brukar mina bakverk se helt sjuka ut och inga vågar äta det xd men det kan bli gott ibland faktiskt :D