free counters

stockholms väder

lördag 22 augusti 2009

friidrotts vm


Blogg listad på Bloggtoppen.se

vad roligt vm det här har varit att följa. det är ju så många intryck man har fåt. men det man kommer att minnas är ju bolt hur man kan vara så överlägsen. det är ju ingen som kan mätas med honom. när han kom in till finalen näst sista stog det jag är en belgier. nu idag stog det på en maskot att jag är en bolt typ. jag kunde inte läsa så tydligt. han kommer att inspirera så många efter deta. det är ju så häftigt. man vet ju alldrig om man kommer att vara med om det inom 100 år. om det är så är jag så glad över att jag fick se det på tv live. han verkar ju vara så jordnära. men det som är tråkigt att jag kommer inte kunna se nästa fredag när han ska springa för golden lig. vi ska ha kräftis för dom som hjälpte till med med midsommar firande här ute där vi bor. men jag kommer kuna se det på youtube.


sista orden GO USAIN BOLT

Inga kommentarer: