free counters

stockholms väder

måndag 17 augusti 2009

fjortis

Blogg listad på Bloggtoppen.se
just nu är jag så jävlar trött på hur folk gör mot andra. när dom kallar en för saker som man själv är. det finns en tjej som håller på och skriver en hel del sjuka saker på facebook. ni kan få höra på hur sjukt det låter.

"mmm det syndes bara med kajal n´men inte ögon skugan för man måste göra sy det syns och då är det nästan över hela ögat. men lär dig använda smink som gör att inte det ser ut som du gjort ett ansikts lyft som sticker ut tio cm från ansiktet"

"som en fjårtis kan du men jag gör det som en äkta hård rockare. och men vet då mer om svart än en fjårtis som använder svart. och jag vill inte sota ögonen för det är också en fjårtis grej. jag använder svart för att det ska synas + så använder jag flytande kajal under så det ska ´synas att jag använder svart. men uptäker att det går inte att lära en gammal hund att sitta som det ionte går att lära en gammal BWO-NÖRD att sminka sig"

"ursäkta men du vet inget om hur jag sminkar mig då har inte du sett hur killar har tittat på mig när jag är inne i stan jag har sminkat mig sexigt , söt och fint. men du kan nog aldrig kasta en sten på ett glas hus om det var på allvar... Och du kommer alltid vara en bwo-nörd för resten av dit liv för man pratar inte om skräpp musik med en hård rockare"

"JAg är ingen bictch men utan hatisk mot dig... Och fjårtis och hård rockare går inte till jag har ju inget klädes plag som är rosa så länge du har rosa kläder gör det dig en fjårtis"

"Du är inte mogen för då gråter man inte över en roll man får i skolan som är hur lätt att göra. Och det gör en omogen"

"Det är fett omoget.. men nu orkar inte jag ha roligt längre efter som jag vet att du tar åt dig detta så har jag ju fett kul. och jag lever på att ha kul på andras bekosnader när dom är olyckliga så har jag kul. men det gör jag bara med sådana som jag aldrig har gillat"

1 kommentar:

kei-kei sa...

hon var ju sjuk :o