free counters

stockholms väder

torsdag 13 augusti 2009

hemma från shoppturen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har jag varit shoppat lite men jag kallar det inte riktigt att stor shoppa. det ända jag hittade var mascara som heter masterpice max från max factor. det är den bästa som finns just nu. jag har använt den i ca ett år. har testat ca 15 stycken olika från olika märken och det är den här som jag har fastnat för. när jag frågade henne i butiken om den ny om den är bra men då sa hon du kan väll ha vilken mascara som hellst för du har så långa fransar. det är typ alla som säger det när jag frågar efter hjälp eller bli sminkad. det var en biträde som sa att mina fransar skulle passa bättre i reklam än dom som är med. för att mina är naturliga det är inte dom som är med i reklamen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ursäkta, men vad för titel är "Sara Edlund liv" på bloggen? :S Borde det inte stå "Sara Edlunds liv"? :S