free counters

stockholms väder

lördag 29 augusti 2009

kräfft knytis
















Blogg listad på Bloggtoppen.se





nu har jag kommit hem från en jätte trevlig kräft knyttis.vi hade deta för dom som jobbade med middsommar firandet iår. det blev en lyckad fest. först när vi kom ditt så började vi mer att äta kräftor. det var gott. hanna viktor med jocke kom ner dit också. hanna var helt galen i kräftor. när jag skulle fixa en till henne för att se om hon tycker om det jo det gjorde hon. hon ba mer hella tiden till mig. hon åt nog ca 10 stycken plus en korv. så hon har en god mat aptit. men lite senare blev det ost bricka och efter det blev det bullar och snoddas. alla tyckte om dom. några tycker att jag borde ta över bageri mazarin i bro. dom vill att jag ska bli en bagare. så jag tar till mig denna kritik den goda kritiken. det blir jag så glad över. men jag var glad att jag inte drack så mycket när jag skulle gå hem kunde man inte gå så fort dom har ju inte grindar iför vissa gropar. så man kunde ramla ner.