free counters

stockholms väder

onsdag 19 augusti 2009

arg

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag har läst kissies blogg ett tag nu. men det jag blir så trött på henne är när hon hella tiden klagar på att hon är så känd att folk inte ger henne något privat liv. hon har det lätt om man ska se på hur dom har det i usa. där måste tex britney spears ha en vakt om hon ska åka och handla bada eller åka bil. när jag kollade på ett klipp när britney hade varit i en affär så tog det henne jätte lång tid innan hon kunde sätta sig i bilen. sen när den där sr hade bara pratat om skönhetssaker med dig det kan jag faktist förstå. det är typ det ända du skriver i din blogg om. att du har förstorat dina läppar och du måste täcka för den med saker och att du inte kan visa dig utan smink. så klaga inte hella jävlar tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

kolla min blogg http://jessicaolsson14.devote.se/

//Jessica