free counters

stockholms väder

torsdag 13 augusti 2009

skön dag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
när jag hade setat vid dan skulle jag gå ut och äta lite hallon vad gott det är. vi måste skaffa hallon plantor hemma. jag var hellt ensam. skulle säta mig mig där låg tusse och sov. när jag bara klappade honom en gång och pratade med honm började han spinna precis som emil gör. sen gick vi till mormors land när dom kom hem. man behöver inte bara sitta och glo på tv eller datan hella tiden. där fans det mycket goda saker man kan äta. till middag blev det den underbara lasagnen. mormor har varir väldigt duktig idag med att äta. jag får ta och komma lite oftare. på kvällen kom min kusin martina och hälsade på. det var kul och träffa henne det är inte ofta man gör det. men nu när jag få övnings köra så kan ju vi övningsköra hitt.det skulle vara perfekt.
god natt

Inga kommentarer: