free counters

stockholms väder

söndag 4 januari 2009

villen helvetets dag och natt jag har haft

i går kom jag hem. jag har varit hos min syrra och kompisar. när jag åkte så gjorde jag så att det blev kallare i min stuga så vi sparar lite ström och pengar. jag ringde mamma och bad henne värma up stugan och det gjorde hon. när jag kom ut vara det bara 17 grader. så jag värmde det till 23 grader men det blev inte bättre så frågade jag pappa vad ska jag göra. ändra till 2000 watt iställer för 1000 och det gjorde jag gick ut i stugan för att gå och lägga mig. det var 18 grader då det gick ju att sova i. men när jag vakande kl 7 var det 14 grader då. jag trodde att jag hade ändrat till 2000 watt men i själva verket slog jag av värmen. så det blev ingen bra morgon är väldigt trött nu.

Inga kommentarer: