free counters

stockholms väder

fredag 16 januari 2009

vad jag tycker om kvällens lets dance

här är vad jag tycker om kvällens lets dance
Hasse Aro han var lite bättre nu men det går väldigt sakta Magnus Samuelsson han tycker jag var bra för att vara så stor Kitty Jutbring hon var lite bättre men jag tror hon kan åka ut Carl Jan Granqvist han var inte bra en katastrof han har en stor chans att åka ut Isabella ”Blondinbella” Löwengrip hon var lite bättre men jag vill att hon ska träna lite mer för hon har en lång bit George Scott han var inte så bra jag kommer inte ihåg så mycket från föra gången Linda Haglund hon har inte gåt framåt så mycket så du har mer att träna på Morgan Alling han var lite bättre men det är bara och träna på Elisabet Höglund hon har inte gjort mycket framsteg Laila Bagge hon vara bra hon kommer inte att åka ut hon kan bli väldigt het så se up alla andra nicklas walgren han vara väldigt bra för att träna i 4 dagar Magdalena Graaf hon har gjort mycket framsteg den här vecka

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha...vet du vad punkt är? =)

Anonym sa...

Hamnade på din blogg av en slump, och det är nästan skrämmande hur dåligt du behärskar det svenska språket!

Anonym sa...

Jo, ja håller med om det du skrev.