free counters

stockholms väder

onsdag 21 januari 2009

bwo s turne 2009

vad kul sommar det kommer att vara jag läste på www.unitedstagese att bwo kommer att ha en turne i juni till augusti
vad kul det ska bli. hoppas att dom kommer till västerås, enköping,sala,avesta,eskilstuna,stockholm och liseberg.
sen vill jag att dom ska komma till rixfm festivalen i stockholm då ska jag stå längst fram i mitten. jag vill at dom ska ha festivalen på en fredag eller lördag det skulle vara bäst för då slipper folk att skolka från deras lektinoner.
vill ni läsa med om bwo är det bara gå in på www.electronordica.com och www.bwo-fanclub.de

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för tipset :D
Haha fan vad jag längtar nu, tycker dom ska ta o komma på RIXFM turné 5 juni till e-tuna skulle vara sååå underbart :D :D :D o så liseberg, det va så kul förra året och vill bort från min trååkiga stad ;P
det är väl bara att hoppas

//Jessica

Anonym sa...

bwo är FANTASTISKA! tyvärr kmr de ju inte till rix fm i sthlm, men men..det kommer väl fler chanser..
/www.planetenvenus.blogg.se