free counters

stockholms väder

lördag 10 januari 2009

litte tankar kring lets dance

jag tycker att det var lite blandat om hur bra dom var
jag tänker skriva lite om vad jag tycker att alla va och hur jag tror deras framtid i lets dance ser ut.
Hasse Aro jag tror att det kommer att gå lite sakta fram för han
Magnus Samuelsson bara han blir lite mer mjuk kan det nog gå vägen det var en godkänt igår
Kitty Jutbring hon var lite stel igår hon kan bli duktig om hon blir mer mjuk
Carl Jan Granqvist han var inte så bra han kan bli den nya brandeby
Isabella ”Blondinbella” Löwengrip jag trodde att hon skulle vara mycket bättre än hon var när dom säger att hon trännar mest av alla det märkte inte hon behöver tänka lite mer på det juryn sa
George Scott här har vi en som kan gå långt han är ju tävlingsinriktat men har var bara G för mig
Linda Haglund hon var ett G för mig hon kan nog också bli vass
Morgan Alling han trodde man inte skulle vara så bra men det var han och han kan nog gå långt
Elisabet Höglund hon är väldigt stel för min smak
Laila Bagge hon vara bra för att ha varit skadad
Morgan Johansson han trodde man inte skulle vara så bra men han var väldigt bra
Magdalena Graaf när man är en blondin eller har varit så tror folk att man inte kan mycket men det här damen kunde det hon kan gå långt

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller helt och hållet med haha