free counters

stockholms väder

fredag 23 januari 2009

lets dance i kväll

jag kommer att samanfata vad jag tycker om deltagarna
kitty; hon tycker jag har varit duktig i kväll det går framåt för henne.
niclas; dansen var bar på han. det kommer går bra för honom.
blondinbella; jag tycker inte att hon går framåt så mycket trodde att hon skulle gå mer framåt än hon gör.
carl jan; jag tycker inte han är så bra på att dansa väldigt stel.
laila; här har vi en tjej med energi hon är duktig. hon kan vinna hella skiten.
magnus; han kunde man inte tro att det skulle gå så här för honom. det går ju väldigt bra för honom han är ju duktig.
george; han var lite stel i början men det blir lite mjukare efter ett tag.
elisabet; jag tycker att hon är väldigt stel. men dansen var okej i kväll.
morgan; här har vi en till energi knippe han är duktig också det kan gå bra för honom.
magdalena; hon dansade helt okej i kväll.
hasse; här har vi en stel persson men det börjar mjukna up för han

vem kommer att åka ut jag kan chansa på att det kan stå mellan carl jan och elisabet
vi får se om jag har rätt snart.

Inga kommentarer: