free counters

stockholms väder

torsdag 1 januari 2009

ny årsdagen

i dag blir det bara ta det lungt. det var en väldigt trevlig nyårsafton. men jag var lite besviken för jag trode jag skulle få smaka vinglögg men det fick inte vi så kalade ungdommar fast ´några av oss var över 18. men det jag tyckte var dåligt är att vuxna typ skulle dricka en hel del och vi som är ungdomar inte fick smaka. men när kl var 12 så fick vi smaka på lite skumpa. maten var väldigt god men jag var lite dum och bara åt pepparkakor så jag oskade inte med så mycket mat. när vi skulle gå en promenad så tänkte jag gå in till en som har en riktigt cool bil. bilen som jag kolade på ska jag få åka i när jag tar studenten. ni kan få se bilder sen. dom hade roliga smällare en bil, flyggplan och lite kullor som smäller. sen blev det bara och umgås och ha trevligt med alla som var här.
hoppas ni hade en bra nyårsafton.

Inga kommentarer: