free counters

stockholms väder

fredag 16 januari 2009

Lets Dance

i kväll är det Lets Dance och vem tror ni kommer att åka ur. jag tror att det kan nog stå mellan carl och kitty för jag tycker att kitty föra veckan inte var så bra hon var väldigt stel och det tycker jag att carl också var men det finns en tjej blondinbella hon har nog en risk att åka ur om hon inte dansar som föra gången när man kan tror att hon är på en nattklubb jag såg inte vad hon dansade för dans.
men resultat kommer vi att få ikväll så missa inte spänningen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tyvärr tror jag att Kitty åker ut jag med, men jag hoppas att hon inte gör det! hoppas att hon har förvandlats till en dansdrottning under veckan som gått. För hur mycket det än smärtar mig att säga så såg hon ut som en skogshuggare förra gången :-(

Anonym sa...

fin blogg..!

Anonym sa...

Har du dyslexi eller något? Har nog aldrig läst en blogg där personen inte ens KAN använda skiljetecken. Inte en punkt så lång ögat kan se.... Hur lyckas man liksom? Hahahaha kul!