free counters

stockholms väder

fredag 16 januari 2009

rolig dag

jag har haft två prov idag i plugget. ena på svenska och det andra i engelska. det jag hade i engelska var ett kapitel som vi gjorde föra vecka vi skulle ha gjort det i förra fredag men vi blev båda dåliga den dag. så vi fick göra det idag. det gick bra för mig jag kunde hälften av svaren men sen så chansade jag bara på frågorna och det vara typ 2 av ca 20 som var fel det tycker jag var duktigt av mig. men på svenska provet var lite svårare för jag har inte så bra minne av mig så jag kunde typ hälften men läraren skrev dom två första bokstäverna när hon hade gjort dom kunde jag alla. men det var lite svårt men jag vet ändå vad dom betyder så jag ska få lite svårare ord tills nästa vecka men jag ska testa och se om dom får lätta eller engkla ord.

Inga kommentarer: