free counters

stockholms väder

måndag 26 januari 2009

skolan


vad ska man egentligen tycka om sin skolan. jo jag tycker inte att den är så bra eller ni kan få avgöra själv. nu ska jag börja och tänka mer på vad jag stoppar i mig så jag ska äta minder mackor på dagarna. i morse åt jag en morot innan jag skulle gå till bussen. det tar ca 1,5 timmar innan jag kommer till skolan. när jag kommer dit säger en att det inte är någon frukost i matsalen pga personalbrist. så det vara bara och bli sur vi var tvunga att betala mackor om vi ville ha men dom bjöd på kaffe och te. det var ju snällt ändå. sen när jag kom up i klassrummet och berättade om detta så var läraren så snäll och bjöd oss på frukost så hon räddade våran dag.
det har typ varit en otursdag för mig när jag sätter mig vid datan och ska skriva klart min uppsats så kommer det en ruta up data kommer att starta om inom 5 min så det vara bara och sita där och se glad ut.

Inga kommentarer: