free counters

stockholms väder

lördag 17 januari 2009

om allt bantnings hysteri

det jag tycker om allt som står i alla tidningar om att kändisarna har gåt up i vikt och där ser vi en valk. samma sak är det i mode industrin. jag tycker att modellerna måsta gå up lite i vikt. tänkt dig när du ser en skylt docka som har stl 36 och den var så snygg på den. och sen går du in som har 42 och har lite kurvor på dig. sen när du har den på den var den inte snygg du får sämre självförtroende du hatar din kropp. du vill gå ner i vikt är det här rätt. ska det vara så här att dockorna ska ha den kropp som inte det vanliga folket har. hur ser den normala kroppen ut i usa då den vanligaste storleken är ju 44 och modellerna har 34. modellerna borde väl vara som den normala kroppen är.
jag tycker att blondinbella har lite rätt i det hon skriver om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för fel med att vara 42:a? Jag är det och jag tycker att jag har en jättefin kropp.
Det sitter bara i ditt huvud!
Visst många killar gillar smala tjejer men när det väl kommer till kritan så spelar det inte så stor roll. Killar pratar inte så mycket om vikt...det är tjejer som ältar det hela tiden...jag förstår inte. Träna eller var nöjd för du är vacker!