free counters

stockholms väder

söndag 18 januari 2009

vad jag tycker om skolan

när jag började i 6 klass så tyckte jag att skolan var bra det var seriösa lektioner. men när våran underbara lärare slutade så kom det nya lärare till klassen.
när dom har jobbat där ett tag så blev det mer och mer en dagis klass. men det som jag tycker var väldigt jobbig när jatg gick där var att lärarna började typ mobba mig jag fick inte gå klädd hur jag ville. och det var inte allt även alla elever mobbade mig och minna kompisar. det var tur att jag gick i denna skola tills jag gick ut 9 och inte fick ett 10 år hade jag fått det hade jag nog inte levt idag. och nu går jag i en ny skola och den var väldigt bra i början. men nu tycker jag att jag har får svag blick av hur jag hade i min förra skola. så jag har bestämmt mig att bara tjafsa emot och inte ta något skit av dom här lärarna man har nu.

Inga kommentarer: