free counters

stockholms väder

lördag 14 november 2009

stjärn event
















Blogg listad på Bloggtoppen.se





lite om vad som har hänt på fredag och helgen.





på fredagen så åkte vi till scandic hotel där vi skulle hålla tid. vi åkte dit lite tidigare så vi kunde installera oss i rummen. men vi kunde inte komma in i rummet fören kl 2. men vi fick läga in dom i en kollega rum. det var snällt. sen började våran underbara konferans. det var många som skulle göra så att vi skulle nå framgång. jag blev väldigt inspirerad av dagen. det var mycket som skulle ske på dagen. men på kvällen skulle det vara wannaby party. jag skulle fixa beyonce frisyr men jag han inte fixa den. jag hade på mig 45 min på att fixa mig. så jag tyckte att sminket var viktigast. men men jag får väll göra det bättre till nästa gång. allså sminka mig fest fint på morgonen. men jag blev lite besviken på maten på kvällen. vi fick en stor bit kött med jätte lite tillbehör. det var det ända jag tycktre var dåligt. allat annat var bra. men jag hade väldigt svårt att sova. det var så mycket som snurrade i mitt huvud.










på lördagen. det blev inte så mycket sömn som jag brukar få men jag vakande ändå väldigt pig. jag hade ju fått sovit väldigt bra. sköna sängar. men jag tycker att frukosten var jätte god. man höll sig mätt länge. men det var många pauser med mat eller fika. men idag så blev det inte lika mycker försenat som det var igår. det blev en underbar och inspirerande i dag med.










jag har fåt en ny förebild just nu. och det är ingen mindre än christina edefors. hon är en sån entusiastisk person. man älskar henne så mycket. jag tackade henne för gäst eventet som jag var på sist som hon höll. hon blev så glad för det. och det värmed väldigt mycket att få prata med henne. det går att skriva så mycket fint om dena person.

Inga kommentarer: