free counters

stockholms väder

söndag 29 november 2009

kritik

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag var så uttråkad i morse så jag kollae på tv shop. och det jag tycker är sån fel marknadsförning på Sheer Cover dom säger att den har solskyddsfaktor i den. ja det kan jag tro på men får man värkligen det skydd. nej det får man inte man måste ju ha solskyddsfakort närmast huden allså efter man har rengjort huden eller ansiktet. man får allså inte ha någon lotion eller fukt innan har man det då får man inte skyddet. så dom menar att man ha minderal sminket innan man har fukten. eller hur har dom nu tänkt. det här ska du tänka på när du ska köpa mineral fondation säger dom att det är solfaktor i den så gå inte på det. dom vill bara att du ska köta den. det här säger inte jag för att få er att köpa mary kay som jag gör det är för att jag har lärt mig deta. det här borde dom i buteken veta om med.

Inga kommentarer: