free counters

stockholms väder

söndag 29 november 2009

saras åsikt

Blogg listad på Bloggtoppen.se
det är en som tycker att jag är en stalker kring bwo och det är nämligen så att jag ringde marina för att jag ville veta om dom skulle signera efetr rixfm festivalen. så det är ingen stalking. sen så sa min syrra bara ett skämt om du kan ju allt om bwo så du kan väll martins sko stl och kalsong stl. så det var därför jag frågade om det. och det är en som säger att hon är ett stort fan. vad har hon gjort då åkt hem till martins hem och ringt på är inte det änu mer stalking än det här. jag skulle alldring åka hem till någon i bwo hem även om jag vet vart dom bor. jag vill inte säga namn på vem eller om det var två som åkte hem till han. så varför anklaga mig för något när du inte äns har fakta varför jag har gjort som jag har gjort.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, jag har inte åkt hem till Martin och det skulle jag aldrig göra heller. Jag minns däremot en gång när vi skulle chatta med BWO och de inte kom, då skrev du "jag ska ringa Marina och fråga var de är". Så det var mer än en gång. Och även om det bara hade varit en gång så hade jag tyckt att det var stalking.
Notera att jag inte sitter och påstår att jag själv är världens största och duktigaste BWO-fan, jag säger bara att du inte ska vara så stöddig och säga att du är större BWO-fan än alla andra. Antal signeringar man har varit på och antal timmar man har stått i kö kan räknas, likaså hur mycket pengar man har lagt ut på BWO, men kärleken kan ingen mäta. Men om man kunde så tror jag ärligt att jag har längtat mer än du, för du tar det för givet. Jag har varit mobbad och ensam under hela högstadiet, i sjuan hade jag självmordstankar och ibland var tankarna på sommaren och BWO det enda som fick mig att inte ge upp. Är man inget riktigt fan då?

bwo 4 ever sa...

du jag sa det på ett skämt fatar inte du

Anonym sa...

*skratt* jag vet mer om Marina än var du någonsin kommer göra, eftersom jag känner någon som både känt henne och de har många gemensamma vänner...