free counters

stockholms väder

onsdag 25 november 2009

snart sova

Blogg listad på Bloggtoppen.se
det programmet som jag brukar följa på onsdagar har slutat nu. så jag får kolla på efterlyst. men jag klagar inte jag tycker ändå om deta program. jag hoppas att min fråga kommer dyka up. jag tror inte att ni unga bloggare kommer bli så glada. men sånt är livet. mer kommer jag inte såga om vad frågan kan vara för nåt.
men i morgon kommer jag att åka till jakobsberg centrum. jag ska hälsa på min gamla skola och sen ska jag gå och kolla på julklappar och kläder.så man blir väl fatig i morgon kväll. men då är det bara och jobba så man får pengar. jag har inte vilja sagt det här än. men nu säger jag det jag har slutat på brunna krog och orsaken är en privat sak och en annan är att jag inte trivs och tycker inte att det var mitt yrke som jag kanske vill jobba med i framtiden. det känns inte rätt just nu. men jag är välkommen tillbaka.
så vi höres efter shopping dagen.

Inga kommentarer: