free counters

stockholms väder

måndag 16 november 2009

kväll igen :-(

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag har fåt några raktioner på mitt inlägg om att ungdommar ska ha reflex. dom flästa ba ja tänker inte ha reflex jag har ju alldrig blivit på körd hitils. citat;
Skyll inte på ungdomar bara för att du kan! Jag har sett minst lika många vuxna som inte har reflex, all den här kritiken mot ungdomar är bara ett bevis på att vuxna är minst lika omogna som ungdomar med tanke på att det ofta är ungdomar som får skiten för problem i samhället.
Och ja, jag använder reflex. men jag har ju bara sät ungdomar utan reflex alldrig vuxna. så därför kan jag inte säga att vuxna ska ha det på sig.
som jag sa tycker jag att det är lomoget att inte ha reflex oavset ålder. tänk dig den dag du bli på körd. blir förlamad tycker du du då att det var så smart att vara utan reflex eller om du får någon att köra i diket pga att du inte hade reflex då kommer du inte att må så himla bra.
så ta ansvar.

god natt vi höres efter jobbet kom till bruna krog och är våran underbara raggmunkar.

Inga kommentarer: