free counters

stockholms väder

måndag 9 november 2009

elak

Blogg listad på Bloggtoppen.se
ja vist kissies är ju glad när folk bryr sig i det hon skriver. men jag tycker bara att hon är för mycket. ställer up i whipe out för att hon är så media kåt. jag fatar inte hur hon tänker. kan hon inte bara ställa up i big brother eller. jag tycker då inte att hon är någon a kändis. hon är mer en b kändis i mina ögon. en a kändis tycker jag att man är när man blant annat är folklig. det är då inte hon. hon är väldig hatad. jag tycker också att dom här blondin bloggarna inte är någon bra förebild. varför? dom super varje vecka och röker fast dom inte får. sen varför ska dom köpa så dyra kläder. tror dom att deras fan kan köpa så dyra kläder eller. alla tonåringar får ju bara 1050 kr i månaden. på deta sät tycker jag att blondinbella har blivit bättre hon köper ju kläder från tex lindex, hm och kappahl.

Inga kommentarer: