free counters

stockholms väder

torsdag 26 november 2009

god natt

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har jag kollat klart på generation fett. och min upfatni8ng om att vara så där fet hur kan man tillåta sig vara så där fet. det fatar inte jag. det skulle jag inte göra. tänk om man skulle gå in i en butik och vill ha kläder och dom inte har min storlek eller om du hittar en fin klänning eller något liknande och dom bara har str 44 i den skulle inte det vara väldigt jobbigt. så nu gäller det dom som är stora gå ner i vikt. det kommer inte att vara värt det när du måste ta sprutor och mycket mediciner. du kommer inte leva så länge orkar inte röra på dig så mhycket. men varför gå up så mycket i vikt. det är ju lite sjukt i balnd här i världen folk äter ingenting för att vara ett benrangel eller så äter man i mängder och man blir som en stoppad korv. finns det inget mellanting.

gos natt så hörs vi i morgon.

1 kommentar:

maria sa...

vadå "finns det inget mellanting"? så du tycker alltså att det bara finns jättefeta och pinnsmala människor här i världen? ingen är normalviktig eller? det måste jag ha missat.. hmm