free counters

stockholms väder

söndag 29 november 2009

fan

Blogg listad på Bloggtoppen.se
på bwo forum där man diskuterar om bwo såklart. så fatar inte jag varför bwofan333 vill ha en quiz på vilka som är 100% bwo fan. när jag tänker efter så är jag nog ett större fan av dom än henne. varför är ju frågan det ska jag förklara varför. jag har köat i jätte många timmar på atyt få se bwo på rix fm festivaler som har varit. jag har går up kl 4 på natten för att köa och vänta i 14 timmar för att få se bwo. men sen det som jag inte tror att något bwo fan skulle göra. jag jobbade i ca 24 timmar på euro priden. det skulle ha varit mer om jag inte hade varit sjuk sista dagen. jag ställde up och jobbade varje dag. fick lite sömn. hgade nog i genomsnitt 5 timmar sömn per natt. jag behöver minst 8. jag gick up tidigt sov sent. det gjorde jag i en hel vecka. även fast det regnade jobbade. så tycker ni att jag inte är ett storrt fan kan ni då bara dra er någon stans. för jag är nog ett av sveriges största fan. för allt jag har gjort. jag har tex betalat 400 kr för tre st singlar. eller tycker ni att jag inte är något fan .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spelar det verkligen någon roll hur stort fan man är?

//jessicaolsson14.devote.se

Anonym sa...

Men snälla. Vaddå mer fan? Det är väl en kul grej? Och köa? Snälla, köa gör man om man ska köpa biljetter och det är tusentals andra som också vill ha och det är ett begränsat antal!Jag kommer alltid cirka en timme, om inte mindre, när jag ska se en artist eller grupp jag älskar och står längst fram? :S

Anonym sa...

Du har även stalkat Marina genom att hålla på att ringa henne i tid och otid. Och, har jag hört, frågat Martin live vad han har för storlek på kalsongerna och liknande. Det gör inte riktiga fans, Sara, och det fattar vem som helst. Riktiga fans respekterar sina idolers privatliv.