free counters

stockholms väder

söndag 22 november 2009

dod natt

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har man fixat sig för sängen. det blev lite övning med skorna. jag har en vecka på mig att bestämma om jag ska ha dom kvar. men det lutar mer åt ja än nej. det kommer att bero på om dom töjer ut sig lite. gör det för ont i fötterna så kommer jag att lämna dom. men för ett tag sen så kom det otur. jag hörde ett pang i från toan. och det var en hylla som hade åkt ner på golvet. och hyllplanen är också av glas då tänker man bara fan nu har dom gåt sönder och alla mina glas flaskor. men det ända som gick sönder var min skål som det står emils gurkskål. den kan jag ju inte köpa ny. det hade inte gjort något om en parfym flaska hade gåt sönder den kan man ju köpa ny.men men. jag får väll försöka laga den.

Inga kommentarer: