free counters

stockholms väder

torsdag 19 november 2009

the show of chritsmas

Blogg listad på Bloggtoppen.se
vi hade en väldigt tur att vi åke väldigt tidigt hem i från. när vi sat i bilen sa dom att presidenten från ryssland skulle bli eskorterad. men vi kom i tid. vi trodde att vi skulle komma försent. men sån tur var så han vi äta på donken. och där var det så mycket folk att man hade svårt att komma förbi. och stolarna var uptagna med folk. men jag stod och väntade på att några skulle bli klar medans mamma beställde. och vi fick en plats. jag brukar ta hamburgare men jag tog chicken nuggets för att då slipper jag vänta jag vill ju ha en special hamburgare och dom tar tid. men sen var det bara och leta sig till globen och det mycket folk som ville in. den var fullsatt.
och det jag tycker om showen var att dom körde för lite av dom artister som inte sjöng elvis låtar. jag tyckte att det var dåligt av bwo att inte gick ut på scenen när det var slut och tacka publiken. jag tyckte att dom kunde köra någon ny låt. men jag tyckte att dom hade väldigt finna kläder.
jag kom hem väldigt sent så jag fick inte så mycket sömn som jag brukar få. så jag var väldigt trött idag. en frågade mig om jag var ledsen men det var jag inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka låtar spelade BWO?
//jessicaolsson14.devote.se