free counters

stockholms väder

måndag 23 november 2009

haha

Blogg listad på Bloggtoppen.se
när jag var på väg hem idag på tåget så hörde man unga tjejer prata jätte högt. och det var väldigt fjortis snack om sprit. jag fatar inte varför man säger såna saker som dom gör ofentligt. som att säga jag blir full på tre cider. på ett sånt språk. ni är bara för mycket. det jag tycker är så jävlar respekt löst är när folk har sina skor på sitsen. tänker ni inte på att det kan komma någon med vita byxor. hur kul kan det vara att komma på fest och vara brun i baken. jag tycker att ni ska behandla folk som ni vill att vi ska behandla er. även om du har haft en dålig upväxt eller om du har det jobbigt hemma ska väll inte det gå ut över oss andra som vill samhälet gott.

så väx up.

god natt vi höres efter jobbet om jag hinner.

Inga kommentarer: