free counters

stockholms väder

torsdag 4 februari 2010

vad jag har gjort idag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag vaknade utvilad i morse det var så skönt. sen så åkte jag till jobbet och stickade lite. jag åkte och lämnade blod efter jobbet. vid hötorget. och jag tycker att man fick ett bar bemötande. när man kom dit fick man sitta vid en data om man ville men jag hade inte den tiden att göra det. så jag gick direkt in och gav blod och jag var tvungen att liga kavr där länga för att inte svimma. det var därför jag inte han blogga där. men jag fika efter så jag får i mig lite näring. det gick bra det gör inte ont att ge blod. det ända som känns är när dom sticker in nålen. när jag var kvar gick jag och kollade på kläder men jag hittade ingenting. det var inget som var snygga på mig. så jag får väll åka i helgen och kolla. men nu ska jag ta dom underbara järntableterna som man får när man lämnar blod och sen sova.

Inga kommentarer: