free counters

stockholms väder

söndag 21 februari 2010

så var deltävling nr 3 klar

Blogg listad på Bloggtoppen.se
jag tycker att det är nästan samma klass på varje deltävling som har varit hitils. men jag tycker då inte att det avr rätt som gick till finale eller ansra chansen. jag tycker att alcazar och crusaid barbara skulle gå till final och darin och timitej skulle gå till andra chansen. men jag tycker att den som har varit bäst av alla låtarna man har fåt hört så är det salem al fakir. men det är ju en tävling kvar. och där kan det vara en som är mycket bättre än dom man har fåt hört. men jag har lagt up klipp på youtube om vad jag tycker om låtarna och sen har jag sat poäng på dom. om ni inte hittar dom kan jag länka dom här. eller jo jag kan göra det med det samma. så vänta får ni dom.
vad tycker ni hitils?

Inga kommentarer: