free counters

stockholms väder

onsdag 17 februari 2010

hemma nu

Blogg listad på Bloggtoppen.se
vilken rolig dag det har varit. jag har övnings kört till enköping och jag trodde att mamma var tvungen och köra den sista bitten för det skulle ta för lång tid för mig men vi kom dit 5 innan vi skulle in med bilen. men det gick bra med körningen. sen efter gick vi in på öb och kollade lite jag hitta bra tandbortasr för 15 kr/2st eller 10 kr för en.
sen var vi inne på donken och åt för att jag skulle ha humöret uppe för att kunna köra hem. och jag provade och åt chicken nuggets med söt sur sås och curry sås. det var jätte gott.
sen så körde jag på e 18 hem. mamma tyckte att jag lyckades köra i 80 på vägen dit kan jag då köra i 90 på e 18. det var supper kul men lite läskigt.

Inga kommentarer: