free counters

stockholms väder

tisdag 23 februari 2010

tisdag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
snart god kväll.
har varit på jobbet idag. när jag skulle ta bussen i morse så stod det att bussen skulle vara 10-30 min försenad så jag ställde in mig på det. då blir jag chockad att den bara kom 5 min sent. då blev jag glad. men när bussen är försenad så längen en normal dag då blir man så arg. är indet det lite konstigt hur man kan reagera. men när jag kom fram så hörde ja en som det tog 3 timmar att komma till jobbet när det ska gå normalt 55 min. usch vad jobbigt. det stod på nätat att dom rekomenderar att ta bil så det gjorde han. och det tar normalt 5 min men det tog han 1 timme. så det är inte så kul att bo i stan nu. men vi hade en tur att vi fick soppa i tid att vi inte behövde vänta i en evighet. det var en god soppa och ny bakt bröd idag.

Inga kommentarer: