free counters

stockholms väder

tisdag 2 februari 2010

hemma nu

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har man varit och jobbat. men det jag vlir så iriterad på när folk kör i 50 km/h på en 30 väg. vart har ni fåt erat körkort i från. jag som håller på och tar så läser man om sanilikhets körning. och det handlar om att hur stor sanolikhet är det att det går någon mitt i vägen på en 30 väg eller hur ofta kommer det en älg gående. man kan tro att ni har glömt deta. jag är så sugen och hoppa franför en sån bil så det blir lite skriverier i tidningen om det så folk kan köra lite saktare.
så kör så fort man få köra.

1 kommentar:

aleeekz - tävling pågår sa...

Hallå hallå :)
smyger mig in och hör ifall du mår bra:)
tänkte även berätta att jag har en tävling på min blogg om ett valfritt smycke. om inte tävlingen intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).


http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html (Avslutas imorgon onsdag)

Ha en underbar dag <3