free counters

stockholms väder

fredag 19 februari 2010

sy mässa

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har man varit på sy mässan.
och jag ska säga vad som jag tycker var bra och dåligt.

man börjar ju med kritiken för man vill ju läsa om det som är bra i slutet.
men det negativa var att man var tvungen att betala för att hänga in sina kläder i en garderob varför kan inte det ingå i priset och ha sina jacka där. när jag var på gymnasie mässan kostade det inget att hänga in sina saker.

men det som var bra.
det var väldigt fina saker min fick se. det var så många fina kläder och klänningar. jag ville ta kort på klänningen men jag tror inte jag får läga ut den på bloggen. men vad mycket folk som var där. jag kände mig typ yngst av alla som var där. alla var typ i 50 års åldern.

Inga kommentarer: