free counters

stockholms väder

fredag 26 februari 2010

fredag kväll

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god natt på er.
jag har inte haf torken att blogga när jag hadde kommit hem från make upen. vill vara social och lagga maten som jag hadde lovat. men nu har jag tid för er som läser min blogg. det gick hyfsat bra för mig. fast man kan ju inte klaga det var ju ändå min första make up jag hadde. men jag tycker att det var rätt som åkte ur i lets dance i kväll. nästa gång tycker jag att willy kan åka ut. han är inte bra det ända han är bra på är att show och det är dansen man ska bedöma. men det är riktigt svårt och säga vilka man vill ha i finalen. det kommer bli ett tuft år. men vad tycker ni om lets dance hitils då? är det rätt som har åkt ut varje gång? jag tycker inte att det har varit rätt som har åkt ibland. men men jag kan ju inte göra så att den får stanna det väll så många samtal som jag måste ringa för att få dom att vara kvar och det har jag inte råd med.
men god natt. sov så gott alla i vårat avlånga land.

1 kommentar:

Tiffy sa...

Hej, vad säger du om att följas via bloglovin? =)