free counters

stockholms väder

lördag 27 februari 2010

lördag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god morgon på er.
jag har inte haft någon himla bra start på dagen. vaknade av att jag skakade jag drömde en mardröm som var hemsk. som jag inte vill ska hända i verkliga livet. jag drömde att jag började prata med ett äldre par som jag gick med och när jag skulle säga hej då sa dom ingenting så jag fortsate gå mot tåget. när jag skulle gå till spärren märkte jag att mion väska var borta då hadde dom tagit den och tagit alla mina kort.
men jag drömde en bra dröm med innan den värsta. den handlade om kicken. han var bjuden på en fest som vi hadde och han blev riktigt full och dryg. mer kommer jag inte ihåg. men den var en bra dröm.
det som är jobbigt att drömar som jag drömer kan bli till verklighet. den ena vill jag ska hänada men inte den andra. så jag får väl hålla i väskan idag.
jag kommer blogga när jag kommer hem ska åka och klippa mig och sen åka och handla på ett annat ställe.
så ha en bra dag.

Inga kommentarer: