free counters

stockholms väder

torsdag 11 februari 2010

snart helg

Blogg listad på Bloggtoppen.se
god middag på er.
jag har inte orkat bloggat när jag kom hem från jobbet. men det var trevligt. jag fick en glas moserande vin som var jätte gott. den måste jag bara köpa. oj jag har druckit vin. nu kommer folk att klaga på mig. att man inte ska supa. men ett glas är inte mycket. det är inte ofta jag dricker. och jag fick träffa kicken och han gjorde mig väldigt glad tje poodles kommer att ha en spelning på gröna lund i sommar. slipper betala 500 kr för en 2 dagars biljet för att då se dom. men idag har jag varit så trött. kom i säng kl 2. vi åkte inte direkt hem igår för vi var så hungriga. vi stannade på max. och den sate sig en idot vid oss och frågade ut oss privata frågor.
jag fatar inte hur folk tänker.

Inga kommentarer: