free counters

stockholms väder

torsdag 23 juli 2009

verkligen hem ljuva hem

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har jag kommit hem från karlstad och jag är jätte trött och hungrig.
det som jag har gjort min buss gick kvart i tolv till karlstad från centralen. det var lite blandat på bussen. långtråkigt ibland och roligt med. men när jag kom fram så gick jag runt i lite butiker. innan jag skulle gå och sminka mig. jag vara inne i gina tricot och där hittade jag en klänning som sat jätte fint på mig men det var en liten petites som gjorde att jag inte köpte den. jag blev sminkad med mineral smink. det blev fint och jag fick så bra komplemang för mina ögonfransar. hon tyckte att dom var jätte långa. efter deta gick jag till burger king och åt mat. det var väldigt gott. när jag var mätt vandrade jag till bluemoonbar. där fick jag sitta och vänta lite men vad gör man för att få se bwo. när dom öppnade frågade han inte om legg. så jag fick komma in. det blev 4 timmar jag fick sitta och vänta på att dom skulle spela. när dom hadde spelat så hade dom så bråttom. dom ska till helsingborg idag. så jag fick inte prata med dom. men jag får se en spelning med dom. dom spelade min låt open door.
jag kommer att lägga ut bilder lite senare är lite trött nu. vi synes.

Inga kommentarer: