free counters

stockholms väder

måndag 27 juli 2009

äntligen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu sitter jag på båten och har det myssigt. nu vet jag typ vad det är för fel med datan hemma. det är något fel med routen. så mamma får väll kolla det när vi kommer hem. det tog typ 2,5 timma och komma till waxholm där jag skulle hoppa på båten. så nu har man fåt god mat som en annan har gjort. jag har ju typ gjort all mat när vi har varit hemma. idag måsr jag mycket bättre. igår hade jag den värsta backsmällan. jag måde illa och hade ont i huvudet. det var jätte gott med pizza. i morgon kan jag få åka och shoppa lite eller gå på grönan. det beror på om sandra kommer dit. det är inte kul och åka karuseler själv.

1 kommentar:

Alice sa...

Jag är ett sånt stort fan av Brittan så jag tycker hon var bäst ändå :)