free counters

stockholms väder

torsdag 30 juli 2009

gröna lunds dag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har jag varit på gröna lund nästan hella dagen. jag åkte ju inte så många menm det var jag inte ute efter jag ville bara åka dom jag tycker är kul. jag åkte den nya, fritt fall, tillt, upsjutet,flugandemattan, berg och dalbanan, extreem, lila frittfall, elefanterna sen kommer jag inte på mer vad jag åkte. jag tycker inte att den nya var så läskig som folk säger att den är. det som man tänkte på när man var där inne. är att jag tycker inte att unga tjejer ska sminka sig så här tidigt.
kl 16 så var tobbe trollkarl där och man lär väll passa på och kolla på det. när jag sat där såg jag rickard sjöberg som har hand om postkod lotteriet. han var väldigt lång. jag läger up en bild imorgon. jag tycker att dagen har varit bra. jag åt pizza till lunch och det var jätte gott. god natt.

Inga kommentarer: