free counters

stockholms väder

fredag 10 juli 2009

äntligen fredag


nu har vi ätit mat och efterätt. det blev spagettigratäng med kyckling. det var jätte gott jag har aldrig ätit något sådant förut. jag testade och gjorde någon ny efterätt. man gör först pannkakor. sen gör man smeten som man har på toscakaka och lägg det i mitten och sen rullar du pannkakorna. när du har gjort det lägger du den på en plåt och grädda dom i 175 grader i ca 15 min tills den har stelnat lite.
men jag tyckte att det inte var så där jätte gott det finns ju skaer dom är mycket godare.

1 kommentar:

linda-det handlar om helheten sa...

Hej där! tittar in o gillar det jag ser.
Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D

rösta gärna oxå på mig i veckans blogg tävlingen som pågår, om du gillar min blogg! Du hittar till tävlingen via länken på min blogg!

Jag skulle bli oerhört tacksam och väldigt, väldigt glad! puss