free counters

stockholms väder

måndag 20 juli 2009

köra bil

Blogg listad på Bloggtoppen.se
i morgon ska jag få köra för tredje gången. hoppas att det går väldigt bra för mig. han sa att jag kommer att få köra från och till stället vi övningskör vid. vi körinte vid ställen där det är mycket bilar. det som jag undrar just nu vad ska jag ta med mig och äta när jag ska till karlstad. det är ju inte så biligt att äta ute. jag tänkte inte bara äta det jag tar med mig hade tänkt äta inana jag går in till stället. jag ska bli sminkad av freesun. dom har samma sak som face och make up store man betalar 500 kr så sminkar dom och sen får man ta produkter för 500 kr. det tycker jag är ett bra konsept.
det kommer bli så bra ha finna kläder och få bli sminkad av proffs. så jag behöver inte sminka mig när jag vaknar. jag vill kunna sova så mycket jag kan. det kommer att bli en lång dag.

Inga kommentarer: