free counters

stockholms väder

fredag 24 juli 2009

äntligen fredag

Blogg listad på Bloggtoppen.se
vad skönt det var att få en helt natts sömn. det blev ju inte det när jag skulle ta bussen hem från karlstad. när jag åkte i busen typ sov jag i 30 min sen var man vaken i typ en kvart sen sov man lite och så höl det på tills man kom hem. när det var 30 min kvar så la jag mig för att villa lite men jag somnade väldigt hårt och han som körde var tvungen att väcka mig när vi kom fram. gud va pinsamt om jag snarkade.
jag blev väkt kl 11 av att min syrra kom med sopbilen och lämna av en sak. det var tur att hom kom då annars hade jag nog säkert sovit till ett. jag somnade ju inte så sent igår.
nu har jag varit på en promis och testade min nya stegräknare. det var skönt att få lite motion. det blev det inte mycket igår. jag typ sov bara då.

Inga kommentarer: