free counters

stockholms väder

tisdag 21 juli 2009

hem ljuva hem

Blogg listad på Bloggtoppen.se
nu har man kommit hem från att frå övningsköra. det som jag längtar till nu är att få ha körkortet i handen. så jag slipper lifta med folk. då slipper man be om skjus. nu börjar förberedelsen inför morgondagen. jag ska äntligen få se bwo live i en timme. det kommer att bli så underbart. det går kinte att beskriva hur det känns när man står längst fram och väntar. jag kan filma mycket också har fåt hem 4 G minnes kort. men då måste jag få låpna batteri8 till kameran av sandra om jag ska kunna filma. vi har samma kamera.

hur det gick när jag skulle köra bil så tyckte jag att det gick bra. jag fick köra runt lite vi centrum och växla up till 3 och växla ner. det gick mycket bättre den här gången. jag får väll bara tänka på det här nu. det är ju skönt att man inte behöver tänka på skola.

Inga kommentarer: