free counters

stockholms väder

lördag 25 april 2009

vilken underbar dag


idag när jag vaknade så var det så underbart väder ute. det var lite små kyligt men när jag hade ätit frukost och skulle gå ut var det jätte varmt som det brukar vara på sommaren. jag har legat i solen en hel del i dag. det var så skönt. sen så har jag och mamma gåt en liten promenad. det känns som dom här 9 timmars promenaden som jag har tagit den här veckan har get susen. jag känner mig så pigg. jag kommer att vara kvar på praktiken så länge jag kan. jag tycker att det är jätte roligt att få vara med hundar och gå härliga promenader. och jag tycker att tjejerna som jobbar på dagiset är så snälla. gå in och kolla på dom söta hundara på http://www.vovvenslekis.se/ . sen så var det dags att äta och jag hittade igenting som var gott. men jag hittade ett recept på pizza på bakpulver deg så jag har gjort pizza. det blev jätte gott. jag rekommenderar att göra på bakpulver. det kan ni göra om ni har bråtom. sen har jag stor städdat min stuga. jag skulle bara damsuga lite snabbt men det slutade med att jag moppade hella golvet och ruska mattorna. så nu luktar det mycket godare i stugan.

Inga kommentarer: