free counters

stockholms väder

tisdag 14 april 2009

en bra dag


dagen började med att jag skulle ha textil slöjd och jag håller på en en sommar kjol. och den blev inte riktigt klart än. det är bara en gång kvart sen är jag klar med den. sen har jag varit på vovvens lekis i järfälla. jag ska praktisera på ett hunddagis och jag börjar på måndag. hundarna var väldigt trevliga det var ingen som man tyckte illa om. sen har jag börjat på nationela provet i svenska. jag hoppas att jag kommer att få ett G i det. efter jag slutade skolan så gick jag direkt till systemet och köpte två cider och en skumpa. när jag kom fram till kasan frågade hon om legg och jag ba det får du gärna se på. det hon kommenterade va synd att vi inte hade öppet igår för då hade du fåt köpt på din födelsedag. sen när jag gick till tåget så firade jag med att dricka upp skumpan det var så gott.

Inga kommentarer: