free counters

stockholms väder

onsdag 22 april 2009

vad tiden går fort


idag har jag praktiserat i tre dagar. det gå ju så snabbt. det var molningt när jag vaknade och trodde att det skulle regna. men det har inte gjort det så jag är glad för det. det var 21 hundar att gå med i dag. och vi var tvungen att gå två stycken på morgonen och på eftermiddagen för en tik löppte. men då fick jag se deras andra utgång som dom går med dom hundarna. imorgon ska jag vara i skolan hella dagen och det kommer att kännas så konstigt jag är ju van att gå tre timmar promenad. nu kommer jag bara och sitta och ha lektion. idag var det så skönt att ta en lång dusch och fixa fötterna. man får lite ont i fötterna av att gå så mycket. men jag tycker att det ska bli kul att komma tillbaka på måndag. jag tycker att hundarna är så underbara. det är inte någon hund som är dum och bitts. det är ju några man har som favoriter där. men så brukar det ju oftast vara. jag trivs mer här på praktiken än på den andra jag hade där tyckte jag inte det var så kul. speciellt när en liten elev sa ordet cp barn då blev jag ledsen.

Inga kommentarer: